הדמית עיצוב פנים

כיצד תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה בעיצוב או העמדת רהיטים בחדר או בחלל המגורים שלכם?

אני מציעה לכם שירות הדמיית חדרים וחללי מגורים באמצעותו תוכלו להסתייע כדי לבחור ולמקם את הרהיטים בצורה הנכונה, כך תוכלו ליהנות מניצול נכון ומיטבי של חלל המגורים.

איך מתקדמים?

אתם שולחים אליי את תוכנית החדר והריהוט שאותו בחרתם, או תמונה של חדר כלשהו שראיתם ושאותו אתם אוהבים ותמונה של המצב הקיים.

אני מייצרת עבורכם הדמיה מדויקת אשר מעמידה את הרהיטים בחלל הנבחר עם התאמה, בנוסף לכך תקבלו ממני בהדמיה את מידות הריהוט המומלצות לרכישה.

היתרון הגדול הוא שאתם מקבלים תמונה מדויקת של החדר לפני שביצעתם רכישה של הרהיטים וכך למעשה נמנעים מטעויות שיעלו לכם זמן וכסף.

תמונות וסרטון של הפרויקט

שיתוף שירות

הדרך להגשמת החלום העיצובי שלכם מתחילה כאן

זה מה שמספרים עלינו הלקוחות

Pb Ag
Pb Ag
2023-03-15
נעזרתי בבל לטובת שירותי שרטוט וגם עיצוב. בל היא אדם שנעים לשוחח עימו, לעבוד איתו, ולקבל את חוות דעתו. מקצועית מאוד במה שהיא עושה ועם מוסר עבודה גבוה מאוד. תודה רבה על הכל בל! 🦸‍♀️
חיה ברקוביץ
חיה ברקוביץ
2021-12-02
בבל שילוב מנצח של מקצוענות ואנושיות הייתה זמינה לכל בקשה בכל רגע נתון ותמיד באדיבות וחיוך ובמחיר הוגן ביותר מומלצת בחום!!
רויטל צוקר
רויטל צוקר
2019-06-27
נהדרת! שירות ברמה הכי גבוהה, דיוק, מתן תשומת לב לפרטים, זמינות מירבית, סבלנות ואכפתיות. הבנה מלאה לצרכי הלקוח, ומעל לכל- מקצועית! ממליצה בחום רב.
Yaron Wiener
Yaron Wiener
2019-06-27
ממליץ בחום על בל - הן בנושא היכולות והן בנושא השירות ירון- משרד תכנון מפעלי מזון -ח.קוחלי גן שמואל
ליאור בן ארוש
ליאור בן ארוש
2019-06-27
פשוט מוכשרת עיצבת לנו את הבית יותר משדמיינו שיכול להיות. מי שיפנה אלייך פשוט יזכה (ממליץ מאוד ) !!!!!!!! תודה על השירות האדיב
אביחי אהרוני בניית אתרים וקידום אתרים
אביחי אהרוני בניית אתרים וקידום אתרים
2019-01-20
ממליץ בחום על אחותי היקרה אדריכלית ברמה גבוהה מאוד ומאחל לה בהצלחה