פריסת אריחים בחדר רחצה או שירותים

בחרתם את הקרמיקה בחנות? תכנית פריסת אריחים בחדר הרחצה או השירותים תספק לכם את נקודת ההתחלה של הריצוף והחיפוי בכל קיר, כולל התייחסות מדויקת למידות ולביצוע הנדרש על ידי הקבלן וזאת בהתאם למידות הקרמיקה שבחרתם.

באמצעות שירות של תכנית פריסת אריחים אני מסייעת לכם להתאים את המידות והצורות של האריחים לחלל המיועד, כך נוודא שלא יהיו חיתוכים חסרי סימטריה וגם נוודא את פריסת האריחים תוך התייחסות לכלים הסניטרים ונבטיח כי הרצפה והקירות המכוסים אריחים ישתלבו באופן טבעי.

התוכנית תאפשר לכם לצפות במראה הצפוי של החדר לאחר פריסת האריחים עוד לפני שהעבודות החלו, כך תמנעו מטעויות שעלולות לעלות לכם זמן , כסף ועוגמת נפש אם התוצאה שונה מהציפיות, ותבטיחו את הביצוע באופן מותאם לצרכים ולציפיות שלכם.

לסדר את הצהוב

איך מתקדמים?

אתם שולחים לי במייל את תוכניות חדר הרחצה או השירותים בפורמט אוטוקאד (DWG) עם התייחסות למידות וסוג הריצוף שבחרתם. במידה ואין לכם תוכנית אתם יכולים לשלוח אליי ציור עם המידות שמדדתם ואני אמיר אותו לשרטוט.

אני משרטטת לכם תוכנית פריסת אריחים שמבטיחה ביצוע מדויק ומושלם עם הוראות מדויקות לקבלן שעתיד לבצע את העבודה.

סט תוכניות לשיפוץ

רבים חוששים להיכנס להליך שיפוץ בבית או במשרד מתוך ידיעה כי מדובר במשימה מתישה המצריכה קבלת החלטות והתייחסות למשימות שונות הכל מבחירת חומרי הגלם, הכלים הסניטרים, בחירת התאורה ואף תכנון הריצוף. כיצד תוכלו לבצע את כל המשימות האלה בצורה מקצועית ונכונה?

סט תוכניות עבודה מלא שאכין לכם יסייע לכם להתמודד בהצלחה עם כל פרויקט שיפוצים, כאשר הסוד טמון בהתייחסות לכל הפרטים הקטנים. אני אספק לכם תוכנית הריסה, תוכנית בניה, תכנית אינסטלציה, תוכנית חשמל, תוכנית תאורה, תוכנית ריצוף ואפילו תוכנית להנמכת תקרה במידת הצורך כך שכל מה שיידרש מכם זה רק לבחור את קבלן הביצוע.

כדי שחלום השיפוצים שלכם יסתיים בהצלחה, אני לא רק אספק לכם את התוכניות המקצועיות, המדויקות והמפורטות שיהוו בסיס להצלחה אלא גם אלווה אתכם באמצעות האונליין עד לשביעות רצונכם.

תמונות וסרטון של הפרויקט

שיתוף שירות

הדרך להגשמת החלום העיצובי שלכם מתחילה כאן

זה מה שמספרים עלינו הלקוחות

Pb Ag
Pb Ag
2023-03-15
נעזרתי בבל לטובת שירותי שרטוט וגם עיצוב. בל היא אדם שנעים לשוחח עימו, לעבוד איתו, ולקבל את חוות דעתו. מקצועית מאוד במה שהיא עושה ועם מוסר עבודה גבוה מאוד. תודה רבה על הכל בל! 🦸‍♀️
חיה ברקוביץ
חיה ברקוביץ
2021-12-02
בבל שילוב מנצח של מקצוענות ואנושיות הייתה זמינה לכל בקשה בכל רגע נתון ותמיד באדיבות וחיוך ובמחיר הוגן ביותר מומלצת בחום!!
רויטל צוקר
רויטל צוקר
2019-06-27
נהדרת! שירות ברמה הכי גבוהה, דיוק, מתן תשומת לב לפרטים, זמינות מירבית, סבלנות ואכפתיות. הבנה מלאה לצרכי הלקוח, ומעל לכל- מקצועית! ממליצה בחום רב.
Yaron Wiener
Yaron Wiener
2019-06-27
ממליץ בחום על בל - הן בנושא היכולות והן בנושא השירות ירון- משרד תכנון מפעלי מזון -ח.קוחלי גן שמואל
ליאור בן ארוש
ליאור בן ארוש
2019-06-27
פשוט מוכשרת עיצבת לנו את הבית יותר משדמיינו שיכול להיות. מי שיפנה אלייך פשוט יזכה (ממליץ מאוד ) !!!!!!!! תודה על השירות האדיב
אביחי אהרוני בניית אתרים וקידום אתרים
אביחי אהרוני בניית אתרים וקידום אתרים
2019-01-20
ממליץ בחום על אחותי היקרה אדריכלית ברמה גבוהה מאוד ומאחל לה בהצלחה